menu

GolferIS

GolferIS

 

Zdvojnásobte s námi tržbu z vašeho Driving Range

Meziroční zdvojnásobení tržby z driving range se může zdát cílem nerealistickým. Je ale možné jej splnit. Bohužel především proto, že driving range, jako produkt nebo segment golfového podnikání, je na řadě hřišť zcela přehlížen a aktivní prodej, marketing a tvorba atraktivních předplacených produktů, zde vůbec neexistuje. Je to ale číhající příležitost! S využitím GolferIS Range a trochou dobrých rad a nápadů, jste na dobré cestě začít na driving range skutečně vydělávat.

 

Začněte na driving range vydělávat

Driving range je na golfových hřištích mnohdy opomíjený a prodeji produktů (míče, předplacené balony, permanentky, neomezené míče) se mnohdy nikdo aktivně nevěnuje. Ve většině případů existuje jen jeden produkt – košík míčů za jednu cenu. Pokud by hřiště takto přistupovala k prodeji fee, členství, buggy,… nedopadlo by to s nimi dobře.

Díky našemu řešení GolferIS Range se otevírá řada možností, jak tržby vašeho driving range zásadně pozvednout. 

1)Napřed je ale potřeba podívat se na driving, jako na možný zajímavý business. 

Přiznejte si, že jste driving range poslední roky moc neřešili, příjmy z něj jste brali jako dané, nad jejich razantním navýšením jste moc nepřemýšleli. Pokud tomu tak není, gratuluji. Já mluvím z vlastní zkušenosti.

Je čas věnovat tomuto segmentu pozornost. Zjistit, jaké jsou trendy, co lidi baví, za co chtějí utrácet a jaké jsou technické možnosti vydavače vyjma vhazování dvacek nebo padesátikorun. Utrácet virtuální peníze je přeci mnohem snazší a nikdo z personálu si je domů v kapse neodnese...:-)

 

2)Také je potřeba podívat se na Váš driving range očima návštěvníka.

  • Je to skutečně místo, kde chce hráč strávit čas?
  • Jsou vytvořeny podmínky, aby měl potřebný komfort a trénink ho bavil?
  • Stimuluje hráče prostředí k tomu, aby si došel pro další košík míčů? Například proto, že ještě nedokončil challenge trefování terčů.

 

3) Jaké produkty hráčům na driving range nabízíte?

  • Košík míčů za cenu dle ceníku je fajn, ale za to si jen po pěti letech koupíte nové rohožky a co dva roky vyměníte míče za nové.
  • Pokud jste se pokoušeli o aktuvní prodej s mincovníkem a zdířkou na žetony, pravděpodobně jste přicházeli o peníze při vybírání kasičky a při každoročním dokupováním žetonů (nikdy jsem se nesrovnal s tím, že ten plíšek má větší hodnotu než pětikačka)
  • Přicházíme s řešením, kdy si klient míče nakupuje online buď z domova nebo z telefonu přímo na driving range. Když mu pod nos připravíte ty správné produkty, místo jednoho koše si koupí tři (na místě) a místo žádného předplaceného koše na začátku sezóny, klidně i 60 košů (jak nám potvrzují data z klubů, která začala používat GolferIS Market)
  • Již nyní máme kluby, které za únor reportují větší tržby za míče, než za běžný březen a duben dohromady.
  • Přemýšleli jste někdy, co by se stalo, kdyby recepční na žádost: "Prosím jeden žeton / koš míčů,..." dokázala dle připraveného sale scriptu zareagovat tak, že by v 50% případů prodala žetony dva? Za jeden den se možná bavíme o nárůstu tržeb 500Kč, ale za celo sezónu o částce hodně nad 100 000Kč. 
  • S GolferIS Range můžete využít automatických notifikací, kdy například klientovi přijde email vždy, když se jeho konto ú kredit sníží na určitý počet košů a nabídne mu ihned dokoupení dalšího produktu.


Troufám si říci, že zručný marketér a prodejce, dokáže s našimi on-line nástroji tržbu driving range meziročně zdvojnásobit, aniž by mu vzrostly náklady! Pořádejte pro hráče výzvy, žebříčky odpálených míčů, „Bryson de Chambeau challenge“ v délce odpalu, zkoušejte cokoliv. Jen nenechávejte driving range v zapomění. Je to vaše nevyužitá příležitost.

Každý odpálený míč je pomyslná koruna do Vaší kasy.

 

Jistě jste si všimli, že fotka driving range v titulku patří akademii a driving range Prague City Golf na Zbraslavi.