menu

GolferIS

GolferIS

 

GolferIS Market zvyšuje tržby golfovým klubům a hřištím

Naše případová studie dokazuje zásadní navýšení tržeb díky využití GolferIS Market

Ano, programovali jsme GolferIS Market nakonec déle, než jsme čekali. Ano, byli jsme nervózní, jak to dopadne. Dnes za sebou máme spuštění prodeje v prvním klubu a výsledky dělají radost nejen nám, ale hlavně provozovateli hřiště a klubu v Rožnově pod Radhoštěm. V implementaci máme nyní více než 10 dalších Marketů. Jednoduché a moderní prodejní řešení bez provizí z prodeje slaví úspěch!

Rožnov se nebál riskovat a vydělal na tom

Prvním klubem, který spustil GolferIS Market v ostrém provozu je Valašský Golfový Klub. Manažerka Zuzana Hrabalová se novinek nebojí a snaží se pěknou valašskou devítku vézt dlouhodobě na moderní vlně. Letos v zimě například spustila vlastní formu samoodbavení hráčů přes službu Easy2Sell od Global Payments (bez provizí z prodeje fee) a nyní je první, kdo sklízí ovoce díky GolferIS Market.

Sama k tomu dnes Zuzana řekla. "Já su spokojená. Tolik prodaných míčů na driving jsem ještě v únoru neměla." :-)

 

 

Využití GolferIS Market v Rožnově

  • výběr členských poplatků na sezónu 2021 přes GolferIS Market - každý člen má unikátní link na svou nabídku sestavenou na míru
  • nabídka doporučených produktů k členství (vouchery, permanentky na driving range, caddy room, dárkové poukazy,...)
  • cílem bylo využít momentu, kdy členové platí poplatky na nadcházející sezónu k prodeji dalších předplacených produktů
  • zároveň jsou připraveny následné automatické procesy oslovení členů, ale i neregistrovaných návštěvníků Marketu k dalšímu nákupu v průběhu sezóny
  • v sezóně se počítá s on-line platbami za startovné přes GolferIS Market přímo z detailu turnaje na serveru ČGF
  • GolferIS Market umožňuje automatické výběry měsíčního členství (na splátky) s vlastní administrací a přehledy tak, aby nevznikala pro klub dodatečná administrativa
  • Rožnovští mají s GolferIS Market velké plány i po odeznění výběru členských příspěvků. Market se stane velmi důležitým celoročním prodejním kanálem. Fakt, že z prodejů nejsou vypláceny provize (vyjma poplatku za transakce na platební bráně), je důležitý k aktivnímu využití tohoto obchodního a marketingového kanálu. Při ceně cca 3 500Kč za roční licenci Marketu (na rok 2021) ví každý klient přesně na čem je a může se soustředit jen na prodej.


Jedna z objednávek zobrazená v administraci GolferIS Market

 

Výsledky prodejů, které Vám pomohou v rozhodování

  • 70% členů využilo úhradu členského poplatku přes Market a 30% zaplatilo postaru bankovním převodem
  • 75% členů si k členskému poplatku přihodilo na Marketu do košíku další produkt a to v ceně v průměru 1 600Kč
  • při tomto trendu očekáváme, že Valašský Golfový Klub prodá během akce "úhrada členských poplatků" svým členům doporučené produkty za 300 - 500 tisíc Kč
  • díky sledování objednávek v reálném čase a díky přehledům prodejů jednotlivých produktů, je možné upravovat produkty dle poptávky - zvyšovat jejich pozici v nabídce členovi, nebo vytvářet ad hoc nové produkty, o které je zjevně zájem


Ukázka klientské části GolferIS Market pro Valašksý Golfový Klub

GolferIS Market se trefil do míst, kde kluby a resorty zatím neměly vlastní řešení

  • Napojení prodejního kanálu na informace, které mají kluby v členské databázi GolferIS, nabízí neobvyklý obchodní potenciál.
  • Představte si, že každému Vašemu členovi prodáte další produkt v hodnotě 1 000 Kč!
  • Díky informacím z databáze namodelujete nabídku každému na míru a málo kdy minete cíl.
  • Otevření nového obchodního modelu v golfu bylo na spadnutí. Až GolferIS Market ale přináší plně automatizovaný výběr měsíčních plateb z karty klienta (člena). V Marketu si jen lehce nastavíte, které produkty chcete prodávat na roční bázi a které měsíčně, čtvrtletně, nebo za jiné, Vámi stanovené období.
  • Možnost jednoduchého nákupu, kdy si klient hází do košíku produkty klubu, provozovatele hřiště, trenéra, restaurace, hotelu,... zaplatí jednu platbu a my následně vše automaticky a přehledně rozúčtujeme, skýtá velký obchodní potenciál.

 

Cena není bariéra

  • Chtěli jsme rozpohybovat golfové prostředí a umožnit klubům aktivně prodávat a oslovit své klienty s atraktivními nabídkami.
  • Tomu dlouhodobě bránily nedostatečné možnosti jiných prodejních platforem a jejich vysoké provizní požadavky.
  • Nabídli jsme technologii a zrušili provize. Za jasně stanovený poplatek za licenci od 3 000 Kč bez DPH ročně dostanete GolferIS Market, naši podporu a už jen prodáváte a navyšujete tržby.

V současné době intergrujeme 15 GolferIS Marketů do jednotlivých klubů. Máme plné ruce práce, ale budeme rádi, když se přidáte do party a zkusíte, co dokáže GolferIS Market u Vás.

Pro více informací kontaktujte Martinu Tvarůžkovou a také se můžete podívat na detailní představení GolferIS Market ve videu z webináře.

Martina Tvarůžková
tvaruzkova@golferis.cz
724 419 096


Ukázka přehledu objednávek v akci "výběr členských příspěvků" ve Valašském Golfovém Klubu

 

Držíme Vám palce ve Vašich prodejích přes GolferIS Market a přidáváme soupis tipů a nápadů, jaké produkty můžete nabízet na Marketu. Ve skutečnosti jich jistě vymyslíte mnohem více.

Tipy na produkty na Marketu

Členství

  • roční poplatky jednorázové nebo i  ve variantě měsíčních / čtvrtletních splátek se strháváním částky z platební karty člena (jako u předplatného za aplikace jako jsou Spotify, HBO GO, Netflix,...)
  • roční členství (opět ve variantách jednorázové platby nebo splátek)
  • časově omezené členství (letní prázdniny, jaro, podzim,...)
  • členství s omezeným počtem her (5 her za sezónu)
  • a mnoho dalších variant dle Vašeho ceníku a invence

Předplacené produkty hra

  • kredit na hru
  • hrací karta na počet her
  • neomezená hra na sezónu nebo časově omezená (jen léto, jen jaro,...)
  • vouchery na hru (např. jedinečná možnost nákupu voucherů na hru pro přátele jen pro členy na začátku sezóny)

Předplacené produkty driving range

  • doporučujeme zvolit 2 produkty:
  • jeden základní levný, nad jehož nákupem nemusí nikdo přemýšlet (není cenová bariéra), třeba 5 košů + 1 zdarma.
  • druhý naopak větší, dražší s větší výhodou, třeba 50 košů + 12 zdarma (tam naopak hrajete na to, že je produkt výhodnější, před sezónou mnozí očekávají, že právě letos se vrhnou do tréninku nebo mohou koše sdílet třeba s rodinou). Předplacený driving je pro provozovatele kouzelný produkt. Všichni víme, jak je to nakonec s tréninkovou morálkou hráčů v sezóně...

Upomínkové předměty, patronát předmětů, stromů na hřišti,..

Toto může být potenciálně velmi zajímavá kategorie produktů a záleží na tom, jak budete invenční, jak silnou jste vybudovali značku a jak loajální máte členy a další klienty hřiště.

  • patronát nově vysazeného stromu na hřišti
  • patronát lavičky, posezení na vyhlídce na hřišti,...
  • patronát jamky na hřišti,...
  • upomínkové logo-zboží (míče, oblečení, golfové vybavení - ručníky, vypichovátka, opasky,...)

Vouchery a dárky

Zde je pole působnosti opravdu široké a záleží především na typu služeb, které nabízíte. Namátkou nás napadají:

  • vouchery na hru, ubytování, balíčky hra + ubytování, služby trenéra, kredit do restaurace (nebo třeba voucher na hodnotu), zapůjčení buggy, wellness, masáže, club fitting, výměna gripů, ...

Pro-Shop zboží

  • samozřejmě můžete využít Market také jako prodejní kanál pro zboží z pro-shopu nebo pro výprodej setů z půjčovny, jednotlivých holí, hraných míčů,...

Nápady out of box

  • nabídka venkovních reklamních ploch (členové mnohdy ani neví, že je tato možnost dostupná a rádi by na hřišti prezentovali svou firmu)
  • pronájem prostor pro výjezdní zasedání, teambuilding
  • narozeninová oslava pro člena v jeho klubu (malý turnaj + večírek)
  • pálenka ze sadu na hřišti, pivo z minipivovaru, limitovaná edice včelího medu z úlů na hřišti,...
  • noční turnaj
  • sbírání míčů na driving range, jízda na sekačce, bankrovačce, navrtávání jamek
  • let balónem / letadlem nad hřištěm, seskok padákem nad hřištěm (tandem), basejump nad hřištěm :-)
  • kempování na hřišti (stání pro karavan / obytné auto s výhledem na hřiště)

Naplňte Market produkty, které se nebudou možná prodávat každý den, ale už samotné umístění na Marketu jim bude dělat reklamu a návštěvníky přivedou na myšlenku: "aha, mohl bych si na hřišti koupit reklamu. Aha, mohl bych tam uspořádat oslavu. Aha, mohl bych z lokálních - golfových produktů sestavit dárkový koš pro kamaráda,..."